9/10/2016

První krůčky

Ahoj přátelé.

Po nějaké delší době jsem se z vlastní iniciativy rozhodla vrátit na blogerskou scénu, tentokrát s úplně jiným formátem. Všichni známe ty počátky, kdy jsme se pokoušeli být blogery a blogerkami a vytvářely nejrůznější webovky s obsahem leckdy nula nula nic.

Tenhle blog zakládám z pohnutky, která mne přepadla v nočních hodinách během učení se na státnice. A já jako řádná studentka jsem se rozhodla ukojit svou touhu po prokrastinaci a filosofie šla tudíž stranou. Chudák.

Abyste pochopili směřování mého blogu. Jsem studentka pedagogické fakulty UK v Praze. Dokončila jsem třetí ročník bakalářského studia a teď mám doslova za dveřmi zbývající část SZZ. Zároveň jsem začala učit na částečný úvazek v jedné Základní škole.
Chci se tedy s Vámi dělit jak o zážitky z mých školních lavic (spíše tedy poslucháren) či z opravdové praxe.
Děsí mě na tom všem, že to strašně rychle utíká. Vždyť kdy jsem šla do prváku a byla unešená z toho, že jsem opravdu na univerzitě?

No nic, to je k prvotnímu impulzu všechno.

Doufám, že se Vám moje plky budou zamlouvat a Vy se sem budete vracet kvůli mým dalším vykecávačkám. A větřte mi, já mám vždycky hodně věcí, co říct!

Zatím se měje
Vaše Bára

Žádné komentáře:

Okomentovat