9/17/2016

Do more of what you love

Ahoj lidi,

název článku a napovídá celkem jasně. Dělejte více toho, co milujete.
Po dvou týdnech ve školství se maličko všechno usadilo a já musím říct, že to miluju.
Je to moje vysněná práce, baví mě to a naplňuje mě to. Konečně můžu se 100% jistotou říct, že tohle je to, co chci jednou v životě dělat - učit.


Asi si říkáte, že tyhle moje bezduché články jsou celkem o ničem, ale nemusíte se bát. Přijde více článků, které doufám budou mnohem smysluplnější. Pár jich mám v hlavě a doufám, že je dokážu realizovat.
Po pátku stráveném ve škole jsem konečně doma u rodiny a mám chvilku klidu. Celé odpoledne jsem věnovala své kreativitě a vytvořila si Lesson planner. Víte, byla chyba dívat se na youtube na všechny ty dokonalé učitelské diáře a plannery, které já nikdy mít nebudu, protože za ně pořád nejsem ochotná dát okolo 30 dollarů. Proto jsem vzala svůj zápisních a začala ho vylepšovat.
Samozřejmě, to ještě není ani zdaleka dokončené, dokonalé a podle mých představ, ale už se to k tomu blíží.
Jakmile bude vše, jak chci, určitě o tom sepíšu článek.
Ani nevíte, jakou radost mi udělalo věnovat se celý den jen tomuhle.

Musím přes víkend udělat přípravu na pondělní hodiny a sestavit test na příští pondělí, jelikož o víkendu jedu na Seznamovací kurz, který pořádáme. Určitě z něj bude report.


Taky se chci zaměřit na svůj blog a trošku mu zlepšit vzhled a fasádu, protože jsem konečně doma, mám u sebe velký počítač a tak mám přístup ke všem svým obrázkům a programům. Hell yeah. 

Pro dnešek je to asi vše, jen bych chtěla říct, že mi pořád nějak nedochází, že jsem opravdu bakalář. Druhá věc, nad kterou přemýšlím je, že bych se asi do školy měla oblíkat vždycky trošku reprezentativně nebo slušně. Problém je ale v tom, že na to absolutně nemám náladu. Ahjo.
Taky jsem porušila svojí dietu nebo řekněme spíš svůj režim zdravé stravy. No nic, tak hold od pondělí zase na novo. Co se dá dělat. Třeba to už konečně vydržím dostatečně dlouho, aby moje kila šla dolů.


Zatím se mějte.
Bára

Žádné komentáře:

Okomentovat